PESQUISA DE SATISFAÇÃO DOS COMENSAIS DE UMA UNIDADE DE ALIMENTAÇÃO E NUTRIÇÃO
DOI:
https://doi.org/10.46311/2318-0579.43.eUJ1211Abstract
Objetivou-se avaliar o índice de participação e o nível de
satisfação dos clientes em relação à pesquisa de satisfação
de uma Unidade de Alimentação e Nutrição de Lajeado no
Rio Grande do Sul (RS). Estudo transversal quantitativo.
Os dados foram coletados nos registros dos votos do aparelho
eletrônico no mês de setembro de 2014, referente ao
almoço. Observou-se que o índice de participação dos comensais
na pesquisa de satisfação foi de 35,63%, dentre os
quais 20,33% apresentam-se muito satisfeitos, 14,87% satisfeitos
e 0,43% insatisfeitos com o serviço oferecido. Conclui-
se que o índice de participação à pesquisa de satisfação
é baixo e que a maioria dos clientes se apresentou muito
satisfeito em relação ao serviço oferecido.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
I declare/we declare that the text submitted here is original, of my own authorship and does not infringe any type of third party rights. The content is my/our sole responsibility. Possible research involving animals and/or human beings is in accordance with Resolution 196/96 of the National Health Council and its complements. I declare that I am/we are in possession of the written consent of patients and that the research and its procedures were timely and adequately approved by the Ethics Committee of the institution of origin. We further declare that all institutional affiliations and all sources of financial support for the work are duly informed. I certify that there is no commercial or associative interest that represents a conflict of interest related to the submitted work. If there is commercial interest, in addition to the technical and academic ones, in the publication of the article, the information will be reported during the text.